Technical Support Level 1 Engineers

EVIZI LLC

Nộp hồ sơ
KINH NGHIỆM:  Trên 2 năm
Hình thức tuyển dụng:   Nhân viên chính thức
Nơi làm việc:  Đà Nẵng
Mức lương: Thoả thuận sau phỏng vấn

Hạn nộp hồ sơ: 30/06/2021

Lĩnh vực hoạt động: 

IT·Công nghệ thông tin

Lượt xem: 7 Ứng viên: 0 Lượt lưu: 0

Thông tin tuyển dụng: Technical Support Level 1 Engineers

TUYỂN NHÂN SỰ

Số lượng tuyển: 6 người
Lĩnh vực tuyển dụng:  CNTT - Phần mềm,CNTT phần cứng-Mạng
Bộ phận: IT Help Desk
Chức vụ / Cấp bậc: Nhân viên
Mô tả công việc:

We are looking for several engineers to provide world-class support to a US based software application company.  We have openings for engineers with various levels of experience, so this is a great opportunity for growth.

Successful candidates will have excellent English communication skills (reading, writing and speaking), interested in working closely with customers located throughout the US, willing to work off-hours and have the following skills:

YÊU CẦU BẰNG CẤP VÀ ĐIỀU KIỆN ƯU TIÊN

Học vấn: Đại học
Yêu cầu công việc
  • Very good in English communication.
  • The ideal candidate will be a self-starter, with excellent interpersonal, communication, documentation, problem solving and troubleshooting skills.
  • Quality focus, result & goal orientation in a group situation, and commitment to customer delight are a must.
  • Knowledge of cloud computing services such as Microsoft Azure.
  • Understanding of incident management tools such as Zoho Desk.
  • Knowledgeable of database technology including SQL Server and MySQL.
  • Knowledgeable of OOP, web services and SOAP API.
  • Knowledgeable of programing languages such as .NET, JavaScript, HTML5, Angular, C# and VB6 is a plus.
  • Working based on Shifts Transfer.
  • Can work onsite if required.
  • Working time: night shift
Chuyên ngành: Công nghệ thông tin.
Chứng chỉ/ Bằng: TOEFL ,IELTS,TOEIC .
Ngoại ngữ : Tiếng Anh.
Kỹ năng chuyên môn : Làm việc độc lập,Làm việc nhóm,Tư vấn CNTT.
Giới tính: Không yêu cầu

Điều Kiện Làm Việc

Mức lương: Thoả thuận sau phỏng vấn
Điều kiện ưu đãi: Bãi đậu xe,Bảo hiểm,Khám sức khỏe,Trợ cấp hiếu hỷ.
Vị trí công ty: Danang Software Park - 6th Floor, 02 Quang Trung Street, Hai Chau District, Da Nang., Hải Châu, Đà Nẵng
Xem bản đồ
Khu vực làm việc: Đà Nẵng

THỜI HẠN VÀ PHƯƠNG THỨC TUYỂN DỤNG

Thời gian nhận hồ sơ: 03/06/2021 ~ 30/06/2021
Phương thức tuyển dụng: Nộp hồ sơ tuyển dụng online
Mẫu Áp dụng: Hồ sơ ứng viên JOBPRO

THỦ TỤC TUYỂN DỤNG VÀ TÀI LIỆU CẦN THIẾT

Thủ tục thông thường:
Giấy tờ cần nộp:

Benefits and Incentives

  • Opportunity to travel to client sites in the Silicon Valley and other interesting locations 
  • Competitive salary 
  • Annual salary review 
  • Laptop support policy
  • 13-month salary 
  • Overtime salary
  • Five working days per week
  • Social insurance contribution according to high salary
  • Excellent Benefits: holiday bonus, birthday gift, team building, health care examination, big annual year-end party every year, sport activities, ...
  • Dynamic and comfortable working environment.

Please send resume and cover letter to  explaining why you're a good match for this position.

 

LIÊN HỆ NGƯỜI PHỤ TRÁCH

Người phụ trách: Ms. BichThuy
Điện thoại: 02363822288
Di động: 0987222583
Bấm vào nút NỘP HỒ SƠ để ứng tuyển
Gửi và chia sẻ Việc làm Technical Support Level 1 Engineers :