KINH NGHIỆM: Trên 2 năm
Hình thức tuyển dụng: Nhân viên chính thức
Nơi làm việc: Đà Nẵng
Mức lương: Thoả thuận sau phỏng vấn
Hạn nộp hồ sơ: 30/06/2021
Lượt xem: 15 Ứng viên: 0 Lượt lưu: 0
Thông tin tuyển dụng: Technical Support Level 1 Engineers
TUYỂN NHÂN SỰ
Số lượng tuyển: 6 người
Lĩnh vực tuyển dụng: CNTT - Phần mềm,CNTT phần cứng-Mạng
Bộ phận: IT Help Desk
Chức vụ / Cấp bậc: Nhân viên
Mô tả công việc:
We are looking for several engineers to provide world-class support to a US based software application company. We have openings for engineers with various levels of experience, so this is a great opportunity for growth.
Successful candidates will have excellent English communication skills (reading, writing and speaking), interested in working closely with customers located throughout the US, willing to work off-hours and have the following skills:
YÊU CẦU BẰNG CẤP VÀ ĐIỀU KIỆN ƯU TIÊN
Học vấn: Đại học
Yêu cầu công việc
- Very good in English communication.
- The ideal candidate will be a self-starter, with excellent interpersonal, communication, documentation, problem solving and troubleshooting skills.
- Quality focus, result & goal orientation in a group situation, and commitment to customer delight are a must.
- Knowledge of cloud computing services such as Microsoft Azure.
- Understanding of incident management tools such as Zoho Desk.
- Knowledgeable of database technology including SQL Server and MySQL.
- Knowledgeable of OOP, web services and SOAP API.
- Knowledgeable of programing languages such as .NET, JavaScript, HTML5, Angular, C# and VB6 is a plus.
- Working based on Shifts Transfer.
- Can work onsite if required.
- Working time: night shift
- Very good in English communication.
- The ideal candidate will be a self-starter, with excellent interpersonal, communication, documentation, problem solving and troubleshooting skills.
- Quality focus, result & goal orientation in a group situation, and commitment to customer delight are a must.
- Knowledge of cloud computing services such as Microsoft Azure.
- Understanding of incident management tools such as Zoho Desk.
- Knowledgeable of database technology including SQL Server and MySQL.
- Knowledgeable of OOP, web services and SOAP API.
- Knowledgeable of programing languages such as .NET, JavaScript, HTML5, Angular, C# and VB6 is a plus.
- Working based on Shifts Transfer.
- Can work onsite if required.
- Working time: night shift
Chuyên ngành: Công nghệ thông tin.
Chứng chỉ/ Bằng: TOEFL ,IELTS,TOEIC .
Ngoại ngữ : Tiếng Anh.
Kỹ năng chuyên môn : Làm việc độc lập,Làm việc nhóm,Tư vấn CNTT.
Giới tính: Không yêu cầu
Điều Kiện Làm Việc
Mức lương: Thoả thuận sau phỏng vấn
Điều kiện ưu đãi: Bãi đậu xe,Bảo hiểm,Khám sức khỏe,Trợ cấp hiếu hỷ.
Vị trí công ty:
Danang Software Park - 6th Floor, 02 Quang Trung Street, Hai Chau District, Da Nang., Hải Châu, Đà Nẵng
Xem bản đồ
Khu vực làm việc: Đà Nẵng
THỜI HẠN VÀ PHƯƠNG THỨC TUYỂN DỤNG
Thời gian nhận hồ sơ: 03/06/2021 ~ 30/06/2021
Phương thức tuyển dụng: Nộp hồ sơ tuyển dụng online
Mẫu Áp dụng: Hồ sơ ứng viên JOBPRO
THỦ TỤC TUYỂN DỤNG VÀ TÀI LIỆU CẦN THIẾT
Thủ tục thông thường:
Giấy tờ cần nộp:
Benefits and Incentives
- Opportunity to travel to client sites in the Silicon Valley and other interesting locations
- Competitive salary
- Annual salary review
- Laptop support policy
- 13-month salary
- Overtime salary
- Five working days per week
- Social insurance contribution according to high salary
- Excellent Benefits: holiday bonus, birthday gift, team building, health care examination, big annual year-end party every year, sport activities, ...
- Dynamic and comfortable working environment.
Please send resume and cover letter to explaining why you're a good match for this position.