Technical Operation Support Engineers

EVIZI LLC

Hết hạn
KINH NGHIỆM:  1-3 năm
Hình thức tuyển dụng:   Nhân viên chính thức
Nơi làm việc:  Đà Nẵng
Mức lương: Thoả thuận sau phỏng vấn

Hạn nộp hồ sơ: 19/02/2019

Lĩnh vực hoạt động: 

IT·Công nghệ thông tin

Lượt xem: 32 Ứng viên: 0 Lượt lưu: 0

Thông tin tuyển dụng: Technical Operation Support Engineers

TUYỂN NHÂN SỰ

Số lượng tuyển: 3 người
Lĩnh vực tuyển dụng:  CNTT - Phần mềm,CNTT phần cứng-Mạng
Bộ phận: IT Help Desk
Chức vụ / Cấp bậc: Nhân viên
Mô tả công việc:

Job Description

We are looking for several engineers to provide world-class support to a global mobile application company.  We have openings for engineers with various levels of experience, so this is a great opportunity for growth.

Successful candidates will have excellent English communication skills (reading, writing and speaking), interested in working closely with customers located throughout the world, willing to work off-hours and have the following skills:

YÊU CẦU BẰNG CẤP VÀ ĐIỀU KIỆN ƯU TIÊN

Học vấn:
Yêu cầu công việc

Job Requirements

Technical Operation Support Level 2 Engineer:

  • Very good in English communication.
  • The ideal candidate will be a self-starter, with excellent interpersonal, communication, documentation, problem solving and troubleshooting skills.
  • Quality focus, result & goal orientation in a group situation, and commitment to customer delight are a must.
  • Knowledge on LAN, WAN, VPN and other network service connections requisites.
  • Ability to work on command line interface in a UNIX or Linux environment.
  • Understanding of network monitoring tools: Zabbix , PRTG or an equivalent system.
  • Understanding of Ticket Management tools: Zendesk, Freskdeskis a plus.
  • Database: basic knowledge in Oracle, SQL.
  • Working based on Shifts Transfer.
  • On call possibility.
  • Can work onsite if required.

Technical Operation Support Level 1 Engineer:

  • Good command of English skills (speaking, reading, listening and writing) is required.
  • Having knowledge of Email, Chatting, phone communication.
  • Having knowledge of Excel, Word.
  • Working based on Shifts Transfer, night shift (2-3 night shift/week) and day shift.
  • Having knowledge of Mobile application is a plus.
Chuyên ngành: Công nghệ thông tin.
Chứng chỉ/ Bằng: TOEFL ,IELTS,TOEIC .
Ngoại ngữ : Tiếng Anh.
Kỹ năng chuyên môn : Làm việc độc lập,Làm việc nhóm,Tư vấn CNTT.
Giới tính: Không yêu cầu

Điều Kiện Làm Việc

Mức lương: Thỏa thuận
Điều kiện ưu đãi: Bãi đậu xe,Bảo hiểm,Khám sức khỏe,Trợ cấp hiếu hỷ.
Vị trí công ty: anang Software Park - 6th Floor, 02 Quang Trung Street, Hai Chau District, Da Nang., Hải Châu, Đà Nẵng
Xem bản đồ
Khu vực làm việc: Đà Nẵng
Ngày làm việc: From Monday To Friday
Thời gian làm việc: From Monday To Friday 8:30 AM-6:00 PM

THỜI HẠN VÀ PHƯƠNG THỨC TUYỂN DỤNG

Thời gian nhận hồ sơ: 21/01/2019 ~ 19/02/2019
Phương thức tuyển dụng: Nộp hồ sơ tuyển dụng online
Mẫu Áp dụng: Hồ sơ ứng viên JOBPRO

THỦ TỤC TUYỂN DỤNG VÀ TÀI LIỆU CẦN THIẾT

Thủ tục thông thường:
Giấy tờ cần nộp:

BENEFITS AND INCENTIVES:
- Opportunity to travel to client sites in the Silicon Valley and other interesting locations 
- Competitive salary 
- Annual salary review 
- 13-month salary 
- Project bonus + overtime salary 
- Five working days per week
- Social insurance contribution according to high salary
- Excellent Benefits: holiday bonus, birthday gift, team building, health care examination, big annual year-end party every year, sport activities, ...
- Dynamic and comfortable working environment.

**Chance to work onsite and achieve so many great things such as:

  • Work face to face with clients, help enhance the client facing skills and English skills.
  • Accumulate onsite-offshore coordination experience.
  • Receive both salary in offshore and per diem allowance in onsite and save good amount to take back home.
  • Be provided with the good onsite hotel accommodation.
  • Learn and understand the client business in better way as well as exposure to international market.
  • Make the resume become attractive and great as the onsite work experience is mentioned.
  • Get to know a new culture as well as visit several famous and beautiful tourism destinations.

Opportunity to travel to client sites in the Silicon Valley and other interesting locations.

Please send resume and cover letter to  explaining why you're a good match for this position.

 

LIÊN HỆ NGƯỜI PHỤ TRÁCH

Người phụ trách: Ms. BichThuy
Bộ phận phụ trách: IT Help Desk
Điện thoại: 02363822288
Di động: 0987222583
Bấm vào nút NỘP HỒ SƠ để ứng tuyển
Gửi và chia sẻ Việc làm Technical Operation Support Engineers :